tiistai 19. helmikuuta 2013

Haaste.

Olin kokonaan unohtanut tämän Body Gossip-blogin ihanan Lindan minulle heittämän haasteen!
Haasteesta piti ensin kiittää haasteen antajaa ja sitten jakaa haaste kahdeksalle muulle bloggaajalle (en taida ihan niin montaa keksiä, mutta muutaman nyt ainakin) ja sitten vielä kertoa kahdeksan asiaa itsestäni. Eli kiitos Lindalle haasteesta ja haastan Lotan, Pilvin, Tuulin, Nooran ja Akun!

Ja sitten niihin kahdeksaan asiaan minusta. Vaikka blogi käsitteleekin pääasiassa treeniä, ajattelin että olisi hauska kertoa jotakin minusta hieman pintaraapaisua syvemmältä.

1. Olen asunut Sveitsissä vuosina 2006-2009 jolloin harrastin puolitosissani vapaa-laskua (nk. off-piste-laskettelua)

2. Olen aiemmalta koulutukseltani urheiluhieroja ja opiskelen paraikaa fysioterapeutiksi ja toivonkin tämän projektini ja opiskelujeni tukevan toinen toisiaan ja ehkäpä yhdistäväni näitä joskus tulevaisuudessa ammatissani.

3. Teen paljon listoja kaikesta, esimerkiksi tavoitteistani vuositasolla, mahdollisista suuremmista hankinnoista ja tekemättömistä koulutehtävistäni. Myöskään pakkaaminen ei onnistuisi ilman listaa.

4. Olen kirjoittanut aiemminkin blogia, mutta täysin eri aihepiiriin liittyen.

5. Haaveilen salaisesti kanelipullista! :D En ole koskaan ollut mikään varsinainen karkki-ihminen, mutta kanelipullat (itseleivotut) ovat suurta herkkuani. Edellisen taisin syödä lokakuussa ja seuraavan odotan saavani kisojen jälkeen. :)

6. Olen aivan älyttömän neuroottinen poikani ravinnon suhteen! Itsekin taisin saada karkkia ensimmäisen kerran joskus lähempänä kouluikää joten en hänellekään halua turhaan mitään ylimääräistä sokeria syöttää.

7. Lindaa kompatakseni MINULLAKIN on ikäkriisi. Jostakin syystä se maaginen 30-vuoden rajapyykki kauhistuttaa, vaikka koenkin saavuttaneeni elämässäni monta sellaista asiaa mitä olen tähän ikään mennessä halunnutkin saavuttaa.

8. Olen hirmu onnellinen. Vaikka tämä projekti on ottanut paljon, on se myös antanut paljon. Aina puhutaan vaan niistä uhrauksista, mitä fitness-elämäntavan vuoksi joutuu tekemään, eikä koskaan niistä positiivisista muutoksista. Voin nykyään todella hyvin, niin henkisesti kuin fyysisestikin, nukun yöni hyvin ja olen tasapainoisempi kuin aiemmin. Olen myös saanut paljon ihania uusia ystäviä tämän projektini myötä.


Mukavaa tiistaita kaikille! :)


Kuva vuodelta 2007 Verbieristä.


1 kommentti:

Kiitos, kun piristit päivääni kommentillasi! :) En kuitenkaan käsittele henkilökohtaista elämääni kommenttiboksissa, joten mikäli tarvetta ilmenee kysellä jotakin siihen liittyvää, laitathan minulle ennemmin sähköpostia osoitteeseen starsinhereyesblog@gmail.com kiitos! :)